Tel./faks +370 5 247 8447
El. p. rastine@ateities.vilnius.lm.lt
Kraunasi...

Kelionė į Varšuvą

2018 m. balandžio 5-6 dienomis 9B ir 8B klasių mokiniai susipažino su kaimyninės šalies sostine - Varšuva (kelionę organizavo Violeta Antanavičiūtė, Jolanta Stručkienė ir Jurijus Tarakanovas).

Anksti ryte išvykę iš Lietuvos apie pietus atvykome į Mikalojaus Koperniko muziejų-mokslo centrą. Į šį vieną moderniausių pasaulyje mokslo centrų atvedė noras eksperimentuoti ir pažinti įvairius mokslo procesus. Centras užima 20 tūkst. kvadratinių metrų teritoriją. jame mūsų laukė judantys objektai, įtraukiantys žaidimai, galimybė statyti, konstruoti, groti instrumentu be stygų ar išpūsti milžinišką muilo burbulą. Dalis eksponatų skirti „paliesti ir išbandyti“, kiti – tarsi užduotys (tekstas pateikiamas lenkų, anglų kalbomis). Daugybė jų specialiai sukurti, kad į mokslą pažiūrėtum ne kaip į nuobodų, bet priešingai – itin patrauklų dalyką.

Po smagiai praleisto laiko Koperniko muziejuje, pasivaikščiojome nuotabiame Varšuvos senamiestyje. Dėmesį patraukė labai spalvingi pastatai, įdomus gido pasakojimas.

Kitą dieną po gausių pusryčių vykome į Varšuvos zoologijos sodą, įkurtą dar tarpukariu, 1928 metais. Net 40 hektarų plote įsikūręs sodas stebino mus apie 500 skirtingų rūšių gyvūnais. Sode įkurta 6 tūkst. kvadratinių metrų užimanti dramblių zona, kurioje įrengtas specialus aptvaras su išoriniais ir vidiniais baseinais, dramblių namu ir pasivaikščiojimų zona. Beždžionių name įsikūrė gorilos ir šimpanzės, o hipopotamai ramiai plaukioja tik jiems skirtame baseine.

Smagiai praleidę laiką, kupini įspūdžių grįžome į Lietuvos sostinę - Vilnių.

Fotografas - 8 B kl. mok. Egor Solovev.

Korespondentė - 8 B kl. mok. Laura Bartkevič.