Tel./faks +370 5 247 8447
El. p. rastine@ateities.vilnius.lm.lt
Kraunasi...

Darbo ir poilsio stovykla Michailovske

Rugpjūčio pabaigoje mūsų skautai išvažiavo savanoriauti į Michailovską. Tai sena tradicija: nuo pat draugovės įsikūrimo kas treji metai važiuojame ten, kad pagyventume A. Puškino apdainuotose vietose, prisidėtume prie jų išsaugojimo, tvarkymo.

Įsikūrėme Michailovske, netoli parko. Kiekvieną dieną po pusryčių dirbome parke keturias valandas: tvarkėme takus, ravėjome, grėbėme šieną, valėme tvenkinius. Po gero darbo mūsų laukdavo gera ekskursija - po Michailovsko muziejų ir parką, Trigorskoje, Petrovskoje, Sviatogorsko vienuolyną, kur palaidotas poetas, Bugrovą. Aplankėme ir sutvarkėme pirmojo A. Puškino muziejaus direktoriaus S.Geičenko kapą. O rugpjūčio 19 dieną mūsų laukė įdomi šventė - Яблочный Спас.

Laisvo laiko turėjome nedaug. Tada susirinkdavome prie laužo arba išsiskirstydavome į palapines ir ilsėdavomės. Tik paskutinę dieną turėjome laisvą pusdienį, kurį kiekvienas galėjo praleisti savo pamėgtoje vietoje. O vakare susirinkome prie A.Puškino paminklo ir kiekvienas padeklamavome labiausiai mums patikusį poeto eilėraštį, sukurtą Michailovske.

Taip praėjo aštuonios dienos. Atvažiavo mūsų vairuotojas, ir mums reikėjo atsisveikinti su Michailovsku. Labai sunku palikti tokias gražias vietas, norisi dar pabūti, bet tu supranti, kad namuose tavęs laukia šeima.

Grįždami mes apsilankėme Pskove, apžiūrėjome Kremlių, pabuvojome Izborsko tvirtovėje, pasigėrėjome greta jos trykštančiais šaltiniais, pavaikščiojome po pasakiško grožio Pečiorų vienuolyną. Į namus parsivežėme daug įspūdžių (ir suvenyrų savo šeimoms, aišku).

Nuoširdžiai dėkojame Mokyklos tarybai, kuri parėmė šią mūsų stovyklą.