<- Grįžti į tvarkos aprašų sąrašą
PATVIRTINTA
Vilniaus „Ateities“ mokyklos
direktorės
2025-03-31
įsakymu Nr. V- 36
MOKINIŲ PRIĖMIMO Į VILNIAUS ,,ATEITIES“ MOKYKLĄ KOMISIJOS DARBO TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Vilniaus „Ateities“ mokyklos Mokinių priėmimo į mokyklą komisijos (toliau– Komisija) darbo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato mokinių priėmimo mokytis į Vilniaus „Ateities“ mokyklą tvarką.
2. Komisija darbo metu vadovaujasi Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2023 m. sausio 18 d. sprendimu Nr. 1-1747 „Dėl priėmimo į Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašo ir Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklų aptarnavimo teritorijų žemėlapių patvirtinimo“ ir šiuo Aprašu.
3. Komisijos darbas grindžiamas kolegialiu klausimų svarstymu, teisėtumo, objektyvumo ir nešališkumo principais.
4. Komisijos sudėtį, kurią sudaro pirmininkas, sekretorius ir nariai, ir jos darbo tvarką (toliau– Tvarka) iki balandžio 1 d. įsakymu tvirtina mokyklos direktorius.
II. KOMISIJOS POSĖDŽIAI
5. Priėmimo komisijos posėdžiai organizuojami vadovaujantis Priėmimo į Vilniaus miesto savivaldybės bendrojo ugdymo mokyklas per e. sistemą grafiku, patvirtintu Vilniaus miesto savivaldybės Bendrojo ugdymo skyriaus vedėjo 2025 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. A15-318/25(2.1.4E-BEU) ir skelbiamu interneto svetainėje https://svietimas.vilnius.lt/
6. Pagrindinė Komisijos veiklos forma yra posėdžiai.
6.1. Nagrinėjami prašymai asmenų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Vilniaus m. savivaldybėje:
Pirmas posėdis – birželio 3 dieną 14:30 val.
Antras posėdis – birželio 10 dieną 12:30 val. (į atsilaisvinusias vietas).
6.2. Posėdžiai, kurie organizuojami pagal poreikį, jei mokykloje liko laisvų vietų (nagrinėjami prašymai asmenų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota Vilniaus m. savivaldybėje):
Trečias posėdis – birželio 16 dieną 14:30 val.
Ketvirtas posėdis – birželio 20 dieną 9:00 val.
Penktas posėdis – birželio 23 dieną 9:00 val.
Šeštas posėdis – birželio 26 dieną 9:00 val.
Septintas posėdis – rugpjūčio 20 dieną 10:00 val.
Aštuntas posėdis – rugpjūčio 22 dieną 10:00 val.
6.3. Posėdis, kuris organizuojamas pagal poreikį, jei mokykloje liko laisvų vietų (nagrinėjami prašymai asmenų, kurių gyvenamoji vieta deklaruota / nėra deklaruota Vilniaus m. savivaldybėje):
Devintas posėdis – rugpjūčio 27 dieną 10:00 val.
6.4. Nuo rugsėjo 1 d. iki vasario 27 d. nagrinėjami asmenų prašymai priimti į likusias laisvas mokymosi vietas. Jeigu yra laisvų vietų, posėdžiai organizuojami pagal poreikį kiekvieną penktadienį.
6.5. Nuo kovo 1 d. iki gegužės 30 d. nagrinėjami asmenų prašymai priimti į laisvas vietas tais pačiais mokslo metais į visas klases. Jeigu yra laisvų vietų, posėdžiai organizuojami pagal poreikį kiekvieną penktadienį. Asmenys priimami tik iš anksto raštu suderinus mokinio priėmimą su Bendrojo ugdymo skyriumi per dokumentų pateikimo sistemą.
7. Komisijos posėdžiui vadovauja Komisijos pirmininkas, o jeigu Komisijos pirmininko nėra – kitas Komisijos narys.
8. Komisija paskutinio rugpjūčio mėnesį posėdžio metu paskirsto priimtus mokinius į klases, vadovaudamasi mokyklos direktoriaus įsakymu patvirtintais klasės komplektavimo principais.
9. Komisijos darbo vieta: Vilniaus „Ateities“ mokykla (S. Stanevičiaus g. 98, Vilnius) 220 kabinetas.
10. Priimtų ir nepriimtų mokinių sąrašai su surinktais pirmumo kriterijais, Komisijos posėdžių protokolai saugomi 293 kabinete trejus metus ir sunaikinami nedelsiant, kai tampa nebereikalingi.
11. Mokyklos direktorius įsakymu tvirtina į mokyklą priimtų mokinių sąrašus iki rugpjūčio 31 d.
III. MOKINIŲ IR JŲ TĖVŲ (GLOBĖJŲ, RŪPINTOJŲ) INFORMAVIMAS
12. Komisija ne vėliau kaip per vieną darbo dieną nuo priėmimo komisijos kiekvieno posėdžio, sudaro priimtų, nepriimtų mokytis mokinių sąrašą su prašymo e. sistemoje numeriu MOK- ir surinktų pirmumo taškų suma. Priimtų ir nepriimtų mokinių sąrašai skelbiami mokyklos interneto svetainėje pagal priėmimo į mokyklas per e. sistemą grafiką.
13. Komisija su tėvais (globėjais, rūpintojais) susisiekia e. prašyme nurodytu el. paštu ir / ar telefonu esant poreikiui (pvz. trūkstant pirmumo kriterijus patvirtinančių dokumentų) ar svarbiai informacijai pateikti (pvz. dėl sutarčių pasirašymo).
14. Priėmimo naujienos ir tvarka skelbiamos mokyklos interneto svetainėje https://www.ateities.lt
15. Pirmų klasių mokinių tėvams (globėjams, rūpintojams) rugpjūčio mėnesio paskutinę savaitę organizuojamas informacinis susirinkimas.
IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
16. Aprašas tvirtinamas, keičiamas ir papildomas mokyklos direktoriaus įsakymu.
17. Aprašą įgyvendinančių subjektų veiksmai ir sprendimai gali būti skundžiami teisės aktų nustatyta tvarka.
18. Aprašas skelbiamas mokyklos interneto svetainėje https://www.ateities.lt
________________________________________________________________________________
Parengė Mokinių priėmimo į mokyklą komisija, sudaryta 2025 m. kovo 25 d. direktoriaus įsakymu Nr. V-34 „Dėl mokinių priėmimo į mokyklą komisijos sudarymo ir tvirtinimo“.